Vi har kortfattet oppsummert noen spørsmål og svar for våre kunder.

Hvem er falangnoi?

Falangnoi.no er Norges eneste nettbutikk som spesialiserer seg på mat og produkter fra Asia levert på din dør.

Hos falangnoi.no finner du mat, kjøkkenutstyr, husholdning, klær, helse/velvære og mange andre ting fra Thailand og Øst-Asia.

Hvor leverer vi?

Alle varer unntatt ferske og frysevarer leverer vi til hele Norge med unntak fra Svalbard og Jan Mayen.

Vi leverer alle varer inklusive fersk og frysevarer til følgende steder.

Hvordan bestiller jeg?

Klikk på valgte produkt(er) og legg i handlekurven.

Gå til kassen, legg inn personopplysninger, velg transportmåte og betal med Vipps.

Du får så en bekreftelse på når ordren er plukket, sendt og klar for levering.

Hvor mye koster frakten?

Du har tre alternativer å velge på:

  1. Bor du der vi leverer med falangnoi hjemlevering, kan du bestille alle varer som inkluderer både fersk og frysevarer, betaler du fastpris 119,-
  2. Med klimanøytral servicepakke med Bring, får du varene på nærmeste post i butikk. Prisen du betaler blir vist når du valgt alle varer og fylt in din adresse.
  3. Med hjemleverning med Bring får du varene levert på din dør mellom 8-17 eller mellom 17-21, du velger hva som passer deg best. Prisen du betaler blir vist når du valgt alle varer og fylt inn din adresse.

Hvor raskt får jeg pakken?

  1. Med falangnoi hjemlevering får du varen på bestemte dager i henhold til bestilt leveringsdag. Du kan bestille frem til kl. 21:00 dagen i forveien.
  2. Sender vi med Bring er leveringstiden normalt 1-4 virkedager regnet fra dagen etter kjøper legger inn bestillingen. Dette varierer likevel ut fra hvilke dager og tidspunkt bestillinger er foretatt. Helger og offentlige fridager har også påvirkning. Du kan bestille frem til kl. 14:00 for att pakken skal sendes fra ut den samme dagen.

Se videre våre salgsbetingelser under punkt 7 for en mer utfyllende redegjørelse for levering der du bor.

Vi tar utgangspunkt i Postens matrise for levering av klimanøytral servicepakke som du finner her.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Ta alltid kontakt med kundeservice før varen sendes i retur, uansett årsak.

Vi sender deg returskjema på e-post og eventuelt egen adresselapp.

Vår samarbeidspartner Vipps håndterer tilbakebetaling av beløpet.

Returfrakten dekkes som hovedregel av kunden selv.

 Hva hvis jeg savner et produkt i sortimentet?

Vi forbedrer stadig vårt sortiment og skulle du savne et produkt, ta gjerne kontakt på sawadee@falangnoi.no eller på vår chat og kom med tips på nye produkter.

Er det noe mer jeg trenger å tenke på før jeg bestiller?

Vi tror vi har tatt med det meste av vanlige spørsmål. Skulle du ha andre spørsmål, kontakt oss på chatt, telefon eller mail.